Mutta tässä tulee muutamia kuvia kasauksen vaiheista
Koneen runkoa kasaillen. CD-kiekko toimi sopivana painona.
Kone saanut yleispiirteen.
Mietin pitkään laitanko koneen rullaustilaan, koska tukien saaminen suoraan on vaikeaa...
Pommit, renkaat ja ohjukset kiinnitetty. Tässä vaiheessa tein virheen, kun laitoin siipiin kaikki jo kiinni. Loppukuvassa olevat raidat olisi pitänyt saada myös siipien alle... Kyrsii, kun ei tajunnut... Tästä olisi tullut niin helkutin hieno...
Kone täysin kasattuna ja maalattuna.
Viimmeistely valmis. Ei nuo ihan suoraan mennyt, kun kiinnittyivät niin nopeasti... Mutta olen tyytyväinen lopputulokseen. Hienoin pienoismallin sain lahjaksi ja olen siitä kiitollinen.
Tätä F-16 Tigermeet konetta kasasin pääasiassa öisin, kun oli unettomuutta ja oma murheita muutenkin. Saipahan jotain tekemistä.
Tässä on vielä kuva aidosta koneesta







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti