Ekana toivotan juuri sinut tervetulleeksi lukemaan tätä blogia.
Dodii, jospa sitä vähän kertois itsestään...
Nimi on Johan ja asun tällähetkellä Kotkassa, insinööri-opintojen loppusuoralla. Tällähetkellä vapaa-aikaa piisaa, sillä lopputyötä pitäisi tehdä... motivaatiota ja innostusta on välillä vaikea saada tuntia pidemmäksi.
Jotkuut ovat sanoneet että olen omanlainen, mutta samalla normaali jätkä. Kait mie sit oot, muut ehkä tuntee miut paremmin tai sit ei... Jos pitäis sanoo jotain mistä nautin elämäs eniten, niin se ois autolla ajaminen. Rentouttavaa ja jotenkin samalla saa pään tyhjäks turhista ajatuksist ja stressist. Toki tos hieman valehtelen... kaikki ketkä ovat joskus panneet niin tietävät että se on nautinnollisinta elämäs ;) Thats the life it is.
Harrastuksia, jos semmoisia nyt on niin voisi sanoa olevan leffojen katselu, musiikki laidasta laitaan, ja joskus piirtely. Kuntohullu en ole (lenttist ja beachiä ei lasketa), mutta liikkumista yritän lisätä tämän vuoden aikana jos vaik alkais jotain muutosta tapahtuu.
Mut tjoo.. täs oli tämmöin pieni esittely. Eksykää toistekkin jos jotain uutta tekstiä ois ilmestyn.
- Johan
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti