Moro taas.
Empä oo vähään aikaan mitään kirjotellut, joten ehkä on aika jotain laittaa.
Vuos 2013 on alotettu aika rennosti, ehkä turhankin. Lopputyötä olen hieman saanut tehtyä lisää, mutta on siinä viel tekemist... tavallaan stressaavaa. Mut eiköhän se valmistu ennen kevään loppumista, viides vuosi amk:ssa pelkän lopputyön takia... kyl se panee vähän vituttamaan.
Mut tällä viikolla tein ratkaisun, jonka odotan tuovan edes jonkinlaista tulosta. Aamusin heti heräämisen jälkeen olen alkanut käymään pienellä hölkkä/kävely lenkillä n. 2km matka. Tavote on saada peruskuntoa ylöspäin ja painoa alaspäin, sekä se että kesällä jaksaisi hölkätä puolet tai edes kokomatkan tuon reilu 5km lenkin. Muuten mitä treeniksi voi sanoa on kämpällä perus vatsat, selät ja punnerrukset 2x20 tai mitä jaksaa (punnerruksis siis). Samal muutin ruokailutottumust, et aamusi jotain sit lounas päivällinen jne ilman välipaloi. Toki aika hiilaripitosta taitaa olla, mut enivei.
Mut nyt on pohkeet ja oikee käsi vähä jumis, kiitos lentopallon. Sitäkin tuli pelattuu pari tuntii reilu 2kk:n tauon jälkee :)
Mut eihän täs muuta kait. Toki voitte vinkkejä kirjotella, jos tulee jotain mieleen kuntoilust jne.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti