sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Musiikkia



Moro kaikille
Ajattelin tehä tälläsen ihme musiikki postauksen,
tää kyl osottautu helkutin vaikeeks… monii hyvii kappaleit tuli mieleen.

1.      Kappale, jota kuuntelin viimeksi
2. Kappale, joka soi päässäni
3. Kappale, joka kuvaa tämän hetkisiä tunteitani
4. Kappale, joka muistuttaa minua jostakin
5. Kappale, jota vihaan
6. Kappale, jota rakastan
7. Kappale, joka muistuttaa minua viime kesästä
8. Kappale, johon en ikinä kyllästy
9. Kappele, jota kuuntelet lenkillä/kuntoillessa
Fight Club - You're Going Down
(mikä tahansa hyvä temponen kyl menee)
10. Kappale, suosikkibändiltäni
11. Kappale, jota kukaan ei olettaisi minun tykkäävän
12. Kappale, josta tykkäsit, mutten siedä enää
13. Kappele, mitä kuulet usein radiosta
14. Kappale, jonka toivoisin kuulevani radiosta
15. Kappale, suosikki levyltäni
16. Kappale, jota kuuntelen iloisena
17. Kappale, jota kuuntelen ihastuneena
18. Kappale, jota kuuntelen vihaisena
19. Kappale, jota kuuntelen surullisena
20. Kappale, jonka haluan soivan hautajaisissani
Apocalyptica- Farewell
21. Kappale, jonka osaan täysin ulkoa
Kaija Koo - Tinakenkätyttö
22. Kappale, josta olen alkanut viimeaikoina pitämään

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti